Условия за връщане/замяна на продукт/и

РАЗМЕРЪТ НЕ Е ПОДХОДЯЩ ЗА ВАС?
Няма проблем, нашият екип ще Ви помогне и осигури замяна на размер на продукта БЕЗПЛАТНО, ако са изпълнени следните условия:
Срокът на замяна на неподходящ размер е 14 календарни дни от получаването на пратката при вас;
Продуктите трябва да бъдат върнати в същото състояние, в което сте ги получили, без да са носени, опаковани в допълнителна защитна опаковка (найлонов плик или фолио), и с оригиналните етикети.
Ако тези условия са изпълнени, можете да върнете продукта, за да се направи замяната.
Всичко, което трябва да направите, е да се свържете с нас на телефон:0886598238 или на и-мейл: support@zakachalka.bg, и да ни кажете, че искате да замените размера на поръчания продукт/и.


ВАЖНО!
Само първата замяна на размер на продукта от поръчката е безплатна. Ако и заменения продукт/ продукти не са с подходящ размер, и желаете отново замяна, тогава стойността на транспорта от 5 лв., ще се поеме от вас!
Ако поръчания продукт не е в наличност, можете да си изберете друг модел, стойността на закупения първоначално продукт, ще се приспадне от стойността на избрания, и новият продукт ще бъде изпратен към вас, като транспортните разходи се поемат изцяло от нашата фирма. Стойността на новия продукт трябва да бъде на същата цена или по-висока от стойността на върнатия продукт.
Със замяна на размера на вашия продукт, ние предлагаме и допълване на поръчката с други продукти, като разходите по транспорта са БЕЗПЛАТНИ.
КАК СЕ ОСЪЩЕСТВЯВА ЗАМЯНАТА?
След като сте уведомили оператора от КОЛ ЦЕНТЪРА, и сте уточнили размера за замяна, се прави процедура на "колет за замяна". Куриерът ще ви достави новия колет, съдържащ правилния размер, а вие на място ще му предадете стария колет, (опакован както е споменато по-горе в условията), който съдържа продукта с неподходящия размер.
ИСКАТЕ РАЗЛИЧЕН ЦВЯТ ИЛИ МОДЕЛ?
Ако промените решението си за цвят или модел, нашият екип ще осигури промяната на цвета или на модела продукт в поръчката ви, само ако са изпълнени следните условия:
Транспортните разходи на стойност от 5 ЛЕВА ще се поемат от вас.
Искането за замяна да бъде направено в рамките на 14 календарни дни от получаването на пратката;
Продуктът трябва да бъде върнат в същото състояние, в което е бил доставен, (молим, ако е възможно, да изпратите продукта в неговата оригинална опаковка с всички аксесоари и оригинални етикети, тъй като опаковката съдържа елементи за автентичността на продукта и производителя, с което удостоверяваме на клиентите, че продуктът е оригинален).
В случай че тези условия са изпълнени, можете да върнете продукта. Всичко, което трябва да направите, е да се свържете с нас на телефон:0886598238 или на и-мейл support@zakachalka.bg, и да ни кажете, че искате да промените цвета/модела на поръчаните от вас продукт/продукти.
ВАЖНО!
Сумата на първоначално закупения продукт, ще бъде приспадната от стойността на новия продукт, като към крайната стойност ще се добави куриерска такса от 5 лева, които ще заплатите с наложен платеж на куриера, в момента на получаване на пратката
Новият продукт трябва да бъде на същата стойност като на този, който връщате или малко по-голяма, за да може да се направи приспадане.
*Избор на по-евтин продукт и приспадане на разликата от стойността на куриерската такса, не се допуска!
КАК СЕ ОСЪЩЕСТВЯВА РАЗМЯНАТА?
След като сте уведомили оператора от кол центъра и сте уточнили моделите и цветовете за замяна, се прави процедура на колет в замяна. Куриер ще ви достави новите продукти, а вие на място ще му предадете старите, опаковани както е споменато по-горе в условията.
ЖЕЛАЕТЕ ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТА И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМАТА?
Съгласно член 9 от ЗОТNo. 34/2014, Ви уведомяваме, че разполагате със срок от 14 календарни дни от датата на получаване на колета при вас, в които да ни информирате, че желате връщане на продукта и възстановяване на заплатената сума, без да се налага да обосновете решението си за това и без да се налага да поемете всички разходи, различни от тези, предвидени в член 13, ал. (3) и 14 на ЗОТ No. 34/2014.
За повече информация, моля посетете секция: Извънредна наредба No. 34/2014 

ВАЖНО!
Искането за връщане на продукт/и, да бъде направено в рамките на 14 календарни дни от датата на получаването на колета;
Продуктът трябва да бъде върнат в същото състояние, в което е бил доставен, (молим, да изпратите продукта в неговата оригинална опаковка с всички аксесоари и оригинални етикети, тъй като опаковката съдържа елементи за автентичността на продукта и производителя, с което удостоверяваме на клиентите, че продуктът е оригинален).
Продуктите, закупени под формата на специални колети или получаване на други предмети като подарък, не могат да бъдат върнати поотделно, а заедно с останалите продукти от поръчката.
В случай че сте използвали подаръчен ваучер в поръчката, връщането на сумата ще бъде направена на стойността на продукта, след като ваучерът е бил въведен и намалението е било приспаднато.
В рамките на максимум 14 работни дни от получаване на колета в нашия склад, ние ще възстановим сумата, представляваща стойността на върнатите продукти, само по банков път, в банкова сметка, упомената от вас.
транспортните разходи, ще бъдат изцяло за сметка на клиента. Продукта/те могат да бъдат върнати само чрез куриер.
В рамките на действащото законодателство, възстановяването на сума по върнати продукти, се прави само на физически лица.
Ако всички тези условия са изпълнени, можете да ни върнете продукта, за да ви се възстанови заплатената сума. Всичко, което трябва да направите, е да  да се свържете с нас на телефон: 0886598238 или на и-мейл support@zakachalka.bg, и да ни каже, че желаете да върнете закупените продукти. *Не приемаме колети, изпратени по пощата, както и колети с наложен платеж!